Garanties
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
- Op de elektrische Eldom boilers zit standaard een fabrieksgarantie van 3 jaar.
- Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.
- U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
- Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een maand contact op te nemen met ons.
- Indien u tijdig contact met ons opneemt, kunt u het artikel opsturen en zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie van of voor vervanging van het product.
- Vervolgschades zoals de- en montagekosten, achterstallig onderhoud of onzorgvuldige omgang vallen niet onder onze garanties.
- Dit zijn de spelregels maar neemt u aub. contact met ons op, we staan er om bekend dat we altijd samen met onze klanten een mooie praktische oplossing vinden.
Klachten
- Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
- We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@warmwater.nl.
- Of u neemt contact op via ons contactformulier.
- Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
- Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
- Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Uiteraard doet ons team er alles aan om u tevreden te houden en samen tot een mooie oplossing te komen.